Kućne financije

Grupna kupnja

Grupna kupnja se odvija preko interneta što je zasigurno budućnost kupovine. U velikom broju zemalja već je normalno preko interneta naručiti željenu robu i pričekati da bude dostavljena na  adresu. Grupna kupnja funkcionira malo drugačije.

Kupnja preko interneta

Ona se odvija preko posebnih internetskih stranica koje nude određene artikle po sniženoj cijeni, ali uz uvjet da se skupi određen broj ljudi koji želi taj artikl kupiti kako bi se ponuđeni popust ostvario. Ovisno o visini popusta trebat će i više ljudi da se on ostvari. Popusti mogu ići i do 90 posto sniženja od cijene u trgovinama. Portali za grupnu kupnju na internetu nisu samostalni internetski dućani već su oni samo oglašivači trgovaca ili ostalih ponuđača usluga, a zaradu ostvaruju tako da uzimaju određeni postotak od iznosa ostvarene prodaje. Portal u suradnji s proizvođačima postavlja određene artikle u internetski izlog, stavlja određeni popust na njega i određuje broj ljudi koji je potreban da bi se artikli mogli kupiti po povoljnijoj cijeni.

Koristeći usluge grupne kupnje možemo uštedjeti ponekad znatnu svotu novaca za proizvode koji su u trgovinama puno skuplji, no ipak treba biti oprezan. Naime postoji puno načina na koji proizvođači mogu zaraditi na našoj neopreznosti. Trgovci mogu dići redovnu cijenu artikla u trgovini, a na portalu ponuditi staru redovnu cijenu kao onu s popustom.

Stoga je važno biti oprezan te dobro istražiti sve cijene i portale grupne kupnje prije nego što se odlučimo za neki artikl. Važno je provjeriti redovnu cijenu, usporediti nju i cijenu s popustom s cijenama konkurencije. Artikl se plaća kreditnom karticom ili općom uplatnicom.
Fenomen grupne kupnje je pokrenut 2008. godine u SAD-u od strane servisa Gruopon.com koji su u dvije godine prodali više od petnaest milijuna artikala pokrenuvši tako lavinu grupne kupnje i u drugim zemljama diljem svijeta.

Comments Closed

Comments are closed. You will not be able to post a comment in this post.