Prehrana

Mesna dijeta

Mesna dijeta je bazirana na velikom unosu proteina jer su oni glavni odgovorni za energiju mišića i trošenje masnog tkiva. Nekima je možda nedostatak što se u mesnoj dijeti izbacuju ugljikohidrati, no ova je dijeta od većine još uvijek vrlo popularna.

Dijeli se u tri faze, a to su indukcija, trajanje i održavanje. Najkorisnije su nam prve dvije jer treća traje zauvijek i moramo je se uvijek pridržavati.

piletina

Tri faze mesne dijete

U prvoj fazi koja traje 2 tjedna cilj je dovesti organizam do stanja ketoze jer tu, umjesto šećera, sagorijevaju masti. Ne smije se unositi više od 20 g ugljikohidrata dnevno, ne smije se konzumirati voće ili povrće obogaćeno škrobom, a ne bi se smjele jesti ni žitarice, kruh, kao i većina mliječnih proizvoda – iznimka je maslac, tvrdi sir i vrhnje. Na taj način ćete polako mijenjati organizam.

U drugoj fazi u prehranu možete ubaciti namirnice s 5 g više ugljikohidrata dnevno, a to je najbolje napraviti s vlaknastim povrćem. Svrha ove faze je testiranje organizma da saznamo koja količina ugljikohidrata zadovoljava naše potrebe, a da pritom višak tjelesne mase i dalje nestaje. Na taj način ćemo doći do gubitka od oko 5 kg na tjedan.

U trećoj fazi bi se trebali konzultirati s liječnikom oko potrebe za skidanjem još kilograma kako ne biste pretjerali. Unos ugljikohidrata smije biti do 60 g dnevno i to bi trebala biti stalna brojka. U suprotnom će vaše tijelo blokirati razgradnju masnoća. Ovo je i pravo vrijeme da započnete s rekreacijom.

U mesnoj dijeti dozvoljeno je jesti sve vrste mesa, sve vrste ribe, sve vrste salata, sve vrste povrća s malom razinom škroba i jaja na sve načine. Piti smijete vodu, mineralnu vodu, crnu kavu, sve čajeve, ali bez šećera, limuna, a od alkohola je dopušteno pola litre bijelog vina ili jedna litra gemišta nakon sedam dana dijete.

Pozitivna strana mesne dijete je što zaista djeluje, za nju je dovoljno mjesec dana, ne gladujete i ne morate paziti na masnoće u jelu pa je i hrana ukusnija. Ne morate brojati kalorije, a umjesto šećera smijete koristiti dijetalne zaslađivače i jesti dodatke prehrani.

Comments Closed

Comments are closed. You will not be able to post a comment in this post.