Vježbe kod kuće

Gotovo svaki dan se krećemo i time radimo neki oblik vježbe. Neki od nas posjećuju teretane, pilatese, fitnese ili plesove, a neki za to nemaju vremena ili novaca. Zato vam nudimo nekoliko vježbi koje možete raditi kod kuće i tako poboljšati svoj fizički izgled.

Gotovo svaki dan se krećemo i time radimo neki oblik vježbe. Neki od nas posjećuju teretane, pilatese, fitnese ili plesove, a neki za to nemaju vremena ili novaca. Zato vam nudimo nekoliko vježbi koje možete raditi kod kuće i tako poboljšati svoj fizički izgled.

Prvo ćemo vas motivirati za vježbanje kod kuće. Za početak, izaberite aktivnost koja vama najviše odgovara jer je bitno da u tome uživate. Tada si napravite plan kada i koliko ćete vježbati i trudite se držati tog rasporeda.

Ako ne volite vježbati sami, pokušajte si naći društvo koje će vas dodatno motivirati. Najbolji početak vježbanja će vam biti uz ples na vašu omiljenu pjesmu – razgibajte se i rasplešite.
Također, prilagodite vježbe svojim godinama. Ako ste u dvadesetima i nemate zdravstvenih prolema, vježbajte tri puta tjedno po 60-90 minuta. Vježbajte cijelo tijelo, a u svaki trening dodatno uvrstite brzo hodanje i polagano trčanje. Ako ste u tridesetima ili četrdesetima, s vježbama počnite polako i s oprezom. Prvo pobojšajte kondiciju vožnjom bicikla 2-3 puta tjedno s tim da svaki tjedan sve duže vozite.

Evo nekoliko korisnih vježbi za kod kuće:

Leđni mišići – lezite na trbuh, ispružite noge, čelo oslonite na ruke i podižite noge od tla.

Trbušnjaci i jačanje nogu – lezite na leđa, podignite glavu, laktove razmaknite prema van, jednu nogu savijte u koljenu sa stopalom na podu, a drugu ispružite prema stropu, a dok spuštate nogu cijelo tijelo vam je čvrsto uz pod.

Stražnjica i trup – lezite na leđa i savijte noge u koljenu, ruke stavite uz tijelo i podižite zdjelicu odvajajući leđa od poda sve do razine u kojoj su koljena, kukovi i ramena u ravnini.

Jačanje cijelog tijela – sjednite s ispruženim nogama oslanjajući se na ruke, a prste na rukama usmjerite prema stopalu, ramena spustite dolje i rotiratjte zdjelicu prema gore te se podižite dok vam stopala, kukovi i ramena ne budu u ravnini.

Zanimat će vas i:

Komentiraj

Vaš e-mail adresa neće biti vidljiva. Obavezna polja su označena s *

*

Možete koristiti HTML znakove: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>