Fitness

Vježbe kod kuće

Prvo ćemo vas motivirati za vježbanje kod kuće. Za početak, izaberite aktivnost koja vama najviše odgovara jer je bitno da u tome uživate. Tada si napravite plan kada i koliko ćete vježbati i trudite se držati tog rasporeda.

Ako ne volite vježbati sami, pokušajte si naći društvo koje će vas dodatno motivirati. Najbolji početak vježbanja će vam biti uz ples na vašu omiljenu pjesmu – razgibajte se i rasplešite.
Također, prilagodite vježbe svojim godinama. Ako ste u dvadesetima i nemate zdravstvenih prolema, vježbajte tri puta tjedno po 60-90 minuta. Vježbajte cijelo tijelo, a u svaki trening dodatno uvrstite brzo hodanje i polagano trčanje. Ako ste u tridesetima ili četrdesetima, s vježbama počnite polako i s oprezom. Prvo pobojšajte kondiciju vožnjom bicikla 2-3 puta tjedno s tim da svaki tjedan sve duže vozite.

Evo nekoliko korisnih vježbi za kod kuće:

Leđni mišići – lezite na trbuh, ispružite noge, čelo oslonite na ruke i podižite noge od tla.

Trbušnjaci i jačanje nogu – lezite na leđa, podignite glavu, laktove razmaknite prema van, jednu nogu savijte u koljenu sa stopalom na podu, a drugu ispružite prema stropu, a dok spuštate nogu cijelo tijelo vam je čvrsto uz pod.

Stražnjica i trup – lezite na leđa i savijte noge u koljenu, ruke stavite uz tijelo i podižite zdjelicu odvajajući leđa od poda sve do razine u kojoj su koljena, kukovi i ramena u ravnini.

Jačanje cijelog tijela – sjednite s ispruženim nogama oslanjajući se na ruke, a prste na rukama usmjerite prema stopalu, ramena spustite dolje i rotiratjte zdjelicu prema gore te se podižite dok vam stopala, kukovi i ramena ne budu u ravnini.

Comments Closed

Comments are closed. You will not be able to post a comment in this post.